Terug naar NL

De laatste 43 dagen in Japan en nog zoveel dingen te regelen en te doen. Al een tijdje niks geschreven maar meer omdat ik er de tijd niet voor had, en het zal vandaag ook maar een kleine stuk zijn.

Hier in Osaka is de lente begonnen, dat doen ze hier met drie koude dagen dan drie warme dagen en zo langzaam opbouwen. En ook hebben we sneeuw gehad voor 2 dagen, iets wat ik Osaka maar een keer in de 7 jaar gebeurt. Dus al met al veel bijzondere ervaringen.

Volgende week zal ik een foto-wandeling maken dus na die tijd zullen er nieuwe foto's online komen en ook een nieuw verhaal. Gisteren een gesprek gehad met een Nederlandse rekrutering agent dus ook daar zijn de eerste stappen al in genomen. Men CV is klaar om naar Nederland te sturen, en ben druk aan het kijken naar waar we willen gaan werken/wonen. Veel vragen nog op dit moment en dat is niet erg het houd ons bezig, men werk is nog steeds druk hier al is het wel lastig les te geven wetende dat je sommige van je leerlingen echt gaat missen. Vooral de kleine kinderen waar je een jaar lang elke week mee bezig bent geweest vind ik moeilijk.


Nou echt een klein verhaal want ik moet er alweer vandoor! Ik spreek jullie snel weer!!


Tot mails


Nic

Reacties

Reacties

Kinderen.....

Ahhh joh. Voordat je het weet heb je zelf kinderen en daar mag je 18 jaar voor zorgen.

Enne utrecht is een mooie plaats om te wonen.

Cheers!

Jasper

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!