Al een tijdje stil.....

Nou na lange tijd weer een update in men blog, al bijna een jaar in Nederland en hier weer men leven aan het opbouwen. Dat gaat allemaal erg goed, maar weinig nieuwe dingen gedaan. Wel op reis geweest met Kerst en oud&nieuw naar NY en dat was weer een mooie reis. Maar toch zijn er veel mensen om mij heen die vragen hoe het met men blog gaat en wanneer ik weer nieuwe foto's upload, nou heb ik al een tijdje niet meer gepost maar ben wel nog druk bezig met men foto's, misschien iets minder dan vroeger omdat ik nederland zo goed ken, maar onlangs heb ik daar een verandering in gevonden en ben ik begonnen met een foto cursus.

Een kleine selectie van men foto's van New York staan al online:

New York

En hier ook een algemene link naar mijn Picasa albums waar ik regelmatig dingen ga uploaden.
https://picasaweb.google.com/109953085191840339027

Nou weer even een kort stukje, maar zal proberen hier ook vaker de laatste nieuwtjes te delen, maar controleer ook af en toe men album al willen jullie wat vaker iets zien.

Tot posts

Nicolas

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!