Verhuizing

Dit weekend al veel kunnen doen en ik loop ook aardig opschema, morgen zullen de laatste dingen gestort kunnen worden en gelukkig heb ik de auto van men vader daarvoor kunnen lenen. Wel heel apart om zo je weekenden te moeten doorgaan, ik heb zelf het gevoel dat ik nu al bijna anderhalve maand bezig ben met alles goed af te ronden maar nu komt het gevoel pas echt dicht bij en dat is wel een grappig gevoel. Afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag bij G.E.P. Plantes en dat was een erg mooie dag vol met lieve en mooie woorden die ik voor altijd bij me zal dragen. En ik zal de tijd daar ook zeker nooit vergeten aangezien ik daar zo ontzettend veel geleerd heb. Toen ik weg reed daar vandaan had ik ook niet echt het gevoel dat het de laatste keer zou zijn, maar dat komt omdat ik te druk bezig ben geweest om daar echt bij stil te staan, dat komt over een paar weken wel denk ik. En ook 's avonds een huis vol vrienden, kort om het weekend is nog niet voorbij maar ik heb echt genoten van de aandacht die ik kreeg. Gisteren (zaterdag) samen met Yann veel van mijn spullen al naar zijn huis toe gereden, en het is nu voor mij een kwestie van de laatste zooi hier opruimen.

De meest gevraagde vraag van vrienden is 'ben je zenuwachtig?' Waar ik alleen maar nee op kan antwoorden. Natuurlijk vind ik het wel spannend maar zenuwachtig niet want ik vind het zeker niet eng wat ik nu allemaal daar ga doen. Ik leef ook echt van dag tot dag en ik zie wel wat me daar allemaal gaat gebeuren, en ik zal jullie daar ook lekker van op de hoogte houden.

Vandaag is Alphen weer onder een witte deken, wat op zich niks uitmaakt want ik hoef niet veel naar buiten maar het maakt het wel weer super mooi. Ik ga maar een wat doen.

Reacties

Reacties

Patrick

Ici c est tres calme il fait tres froid, mais nous sommes actifs, tu me et nous manques mon grand, mais passes des bons moments je pense a toi.
bises a toi et a ta charmante compagne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!