Nog 2 weken

Een kleine update,

Hier zijn wij al druk aan het inpakken om onze terugreis naar Nederland te ondernemen, de dozen worden ingepakt en een selectie van dingen die we wel en niet mee willen wordt langzamerhand duidelijker. En ook hebben we nog tijd om leuke dingen te doen, en de laatste dingen die we willen zien in Japan te doen.

Afgelopen weekend zijn we naar een Batoh training gegaan, Batoh is met een katana door rieten maten snijden. Ook heb ik maandag mijn laatste Kyudo les gehad en dat was een mooie dag, met een bezoek aan de mooie tempel Sumioshitaisha.

Komend weekend gaan wij naar Yoshino (Kersenbloesem bergen) om naar de top van de berg te wandelen en een een lunch te hebben, dus daar zullen ook een hoop foto's vandaag komen.

Hier is een link met enkele foto's die ik heb genomen met men nieuwe toestel van de afgelopen paar weken!

Japan Overig

En ik zie jullie allemaal erg snel weer!!

Groeten,

Nic

Patrick

Super tes photos, nous les avons regardees avec Claudia et Henri, c est unplaisir pour les yeux. bises et a tres tres bientot

Yann & Femke

Hele gave foto's! Geniet nog even van de komende twee weken in Japan, tot heel snel!!!

xxx